Vil du bidra i Hauketo IF sitt hovedstyre?

Postet av Hauketo IF den 14. Feb 2024

Hauketo IF søker nye engasjerte og motiverte personer som ønsker å bidra i klubbens styre.

I styret i Hauketo IF vil du ha muligheten til å påvirke klubbens utvikling og bidra til å skape et godt idrettsmiljø for barn og unge i lokalmiljøet. Det er ikke nødvendig med kunnskap om aktivitetene, men et engasjement for klubben, barn, ungdom eller nærområdet kommer godt med.

Oppgavene i styret vil ikke kreve mye av din tid, men det innebærer å delta på månedlige styremøter, bidra i beslutningsprosesser og være med på å planlegge og gjennomføre ulike aktiviteter og arrangementer i klubben. I tillegg vil du få muligheten til å samarbeide tett med andre frivillige og bygge nettverk i idrettsmiljøet. Så, hvis du ønsker å være med på å forme Hauketo IF og skape gode opplevelser for barn og unge, ikke nøl med å melde din interesse.

Forslag på kandidat sendes på e-post til daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no.
Frist er 28. februar, og vi jobber fortløpende med alle kandidater.

Spørsmål kan også sendes til overnevnte e-post eller på telefon 941 98 449.