Oppsummering av Camp Hauketo 2023

Postet av Hauketo IF den 21. Aug 2023

Før sommeren Hauketo IF for å gjøre noen endringer rundt den tradisjonelle ballskolen. Noen revolusjonerende endringer skulle det ikke bli, men det skulle bli flere og mer varierende aktiviteter, spesielt for de eldste. Navnet ble endret til Camp Hauketo, og ble avholdt i uke 26 og 33.

Det deltok rundt 240 barn til sammen i begge ukene, og 20 ungdommer fikk sommerjobb som aktivitetsledere. Deltakerne fikk utøve klubbens tre største idretter som er fotball, innebandy og håndball. I tillegg til dette fikk de prøve mange forskjellige andre aktiviteter som boblefotball, badminton, bordtennis, airtrack og FIFA på Playstation 5. De eldste fikk også utflukter til Stall Prinsdal og Rush Trampolinepark i begge ukene. Det ble servert brødmat til lunsj mandag, tirsdag og torsdag. På onsdag fikk alle pizza fra Peppes Hauketo, og på fredag var det grillede pølser på lunsjmenyen. Hver dag ble det også fruktpauser sponset av Helt Opplagt. Mandagen i uke 33 kom også Politiet en tur innom for å snakke med store og små, og de deltok også i noen av aktivitetene.

Vi ønsker å takke alle som har bidratt til disse ukene: Peppes Hauketo, Kiwi Prinsdal, Extra Prinsdal, Lions Hauketo, Helt Opplagt, Roar Stang Kjøtt AS, Vitusapotek Hauketo, Gjensidigestiftelsen og OBOS Jubel.

En takk også til våre dyktige aktivitetsledere: Benjamin, Berat, Danya, Destiny, Emma, Fredrik, Håkon, Joakim, Josephine, Kacper, Kai, Kassandra, Marie, Mathilde, Noah, Omar, Stian, Tatiana, Theo og Yobel.

En siste takk går til Leanne som hadde stålkontroll på alt.

Vi håper at alle som deltok har hatt det fint hos oss, så sees vi forhåpentligvis igjen neste år!