Torshov Sport er vår nye klubbforhandler

Postet av Hauketo IF den 11. Jan 2024

Hauketo IF har gleden av å annonsere at vår nye klubbforhandler er Torshov Sport.

Etter en grundig vurderingsprosess har vi valgt Torshov Sport som vår nye klubbforhandler de neste fem årene. Torshov Sport er en av landets største klubbforhandlere til idrettslag og har mange års erfaring med idrettslagenes behov og måte å handle på. Med Torshov Sports ekspertise og brede produktutvalg vil vi kunne møte alle våre behov og ønsker for klubbkolleksjon og utstyr til alle våre idretter.

HAUKETO IF + TORSHOV SPORT: Fra venstre Mats Nikolaisen, Martin Jansrud og Thami Khoza.

AssistCo fortsatt med på laget
Klubben fortsetter med AssistCo AS som klubbleverandør. AssistCo distribuerer Hummel som klubben har hatt siden 2020, og vi er svært fornøyde med dette samarbeidet.

Klubbkolleksjon
Ny Hauketo IF-klubbkolleksjon vil bli tilgjengelig i nettbutikken og i fotballbutikken på Torshov i Oslo i midten av februar. Butikken finner du i Sandakerveien 35B, 0477 Oslo. Mer informasjon kommer på våre kanaler når nettbutikken er oppdatert med HIF-kolleksjonen.

Rabatt i butikk og på nett
Medlemmer i Hauketo IF får 20% rabatt på klubbkolleksjonen, 15 % på fotball, håndball og innebandy-relatert utstyr og 10 % på øvrig sortiment hos Torshov Sport. Benytt rabattkoden HAUKETO i nettbutikken. Se utvalget i nettbutikken: Torshov Sport Fotball | Norges råeste fotballbutikk - Torshov Sport

Spørsmål?
Lurer du på noe i forbindelse med den nye avtalen kan du ta kontakt med daglig leder Martin Jansrud på e-post: daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no eller telefon: 941 98 449.

Vi takker G-sport/Intersport/Anton Sport for samarbeidet de siste årene, og ser frem til de neste fem årene med Torshov Sport!