Multisportbanen er offisielt åpen

Postet av Hauketo IF den 11. Sep 2023

I forbindelse med Dalens dag på lørdag ble det avholdt en liten offisiell åpning av vår nye multisportbane. Multisportbanen er et anlegg som kan brukes til mange ulike aktiviteter året rundt. På vinteren vil banen islegges slik at det kan det kan gås på skøyter og spilles ishockey. Du kan lese mer om den nye møteplassen i idrettsparken vår her.

Vi håper at mange barn og unge får masse glede av den nye banen, og den er åpen for alle!

Se bilder fra åpningen:

Styreleder Leo Emblemsvåg innledet åpningen fra scenen.

Det var mange skuelystne som ville ta en titt på det nye anlegget.

Det er mange å takke for at denne banen kom på plass. Her blir Lions Club Oslo/Hauketo takket for sitt bidrag. Takket være Lions fikk vi kjøreporter på banen slik at den kan måkes for snø på vinterstid.

Anleggsgruppa ved Per Berglie i spissen har virkelig stått på for å få på plass banen. Her takkes Per for innsatsen.

Muhammed Mackie Gillen fikk æren av å klippe snora sammen med styreleder Leo Emblemsvåg.

Det var full jubel hos de fremmøtte da snora ble klippet.