Hauketo Cup 2024: Kampoppsett og info

Postet av Hauketo IF den 21. Okt 2024

Vi i Hauketo IF gleder oss til å ta imot deg og ditt lag til Hauketo Cup lørdag 26. oktober i Prinsdal idrettspark. Cupen varer fra kl. 9 til 18 og alle kamper spilles utendørs på kunstgresset i Prinsdal idrettspark (Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo).

Informasjon til lagledere og trenere

• Alle lagledere må møte i sekretariatet senest 15 minutter før sitt lags første kamp for registrering og levering/utfylling av spillerliste.
  • Alle lag plikter å stille til kampstart ferdig skiftet ved banen som skal benyttes minimum 5 minutter før oppsatt tid.
  • Alle lagledere/trenere må påse at alle spillerne har leggbeskyttere. Dette er påbudt.
  • Det blir premieutdeling umiddelbart etter hvert lags siste kamp.

Parkering

• Parkering på området koster kr 50,- og betales via Vipps. Vi oppfordrer til å forhåndsbetale til Vipps-nummer 944636.

Fasiliteter

• Samtlige kamper vil bli spilt på våre to kunstgressbaner.
  • Det vil være åpne garderober.
  • Det vil være åpne innendørsarealer i klubbrommet i Prinsdalshallen.
  • Sekretariatet vil være i tårnkiosken (det røde bygget) ved 5’er-banene.
  • Det vil være åpne kiosker for forfriskninger og salg av grillmat.

Banefordeling

• 5’er-kampene vil bli spilt gjennom hele dagen på 5’er A og B.
  • 7’er-kampene vil bli spilt fra kl. 09:00 til kl. 13:00 på 7’er A, B, C og D.
  • 9’er-kampene vil bli spilt fra kl. 13:00 til 18:00 på 9’er A og B.

Spilletider

• 5’er - 1x18 min
  • 7’er - 1x18 min
  • 9’er - 1x23 min

Kampoppsett

Kampoppsettet for turneringen finner du på denne lenken:

Spørsmål?

Kontakt Martin Jansrud på e-post: dagligleder@hauketoif.no eller telefon: 941 98 449.

Hauketo IF inviterer til Hauketo Cup 26. oktober

Postet av Hauketo IF den 28. Aug 2024

Lørdag 26. oktober har Hauketo IF gleden av å invitere barn født 2012-2017 til Hauketo Cup 2024 i Prinsdal idrettspark. Cupen blir tilsvarende som den vi arrangerte i fjor, og vi håper å se minst like mange også i år.

Her får lagene mulighet til å avslutte sesongen ved å spille med neste års spillform. Det vil være åpen kiosk, åpne innendørsarealer og mye mer. Det er helt gratis å være med! Det vil være minimum tre kamper per lag.

Du kan lese mer om cupen vi arrangerte i fjor her: Oppsummering av PM Cup 2023

SPILLFORMATER OG SPILLETID
Gutter og jenter - 2016 og 2017 - 5'er - 1x18 min
Gutter og jenter - 2014 og 2015 - 7'er - 1x18 min
Gutter - 2012 og 2013 - 9'er - 1x23 min

PÅMELDING
Det er helt gratis å melde seg på. Frist for påmelding er 13. oktober kl. 23:59.
Påmelding gjøres på denne lenken: Hauketo Cup 2024

PREMIERING
Alle deltakende spillere vil bli premiert etter siste kamp.

LOKASJON
Alle kamper spilles på kunstgressbanene i Prinsdal idrettspark.
Adresse: Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo.

SPØRSMÅL?
Har du spørsmål kan du kontakte Martin Jansrud på e-post dagligleder@hauketoif.no eller telefon 941 98 449.

CUPGLEDE I PRINSDAL IDRETTSPARK: 62 lag deltok i PM Cup som ble arrangert i fjor. Vi håper på like mange i år.

Aktivitetstilbud for barn født i 2018

Postet av Hauketo IF den 21. Aug 2024

Vi ønsker alle barn født i 2018 velkommen til å prøve ut aktivitetstilbudene vi har i Hauketo IF. Her kan de være med på morsomme aktiviteter som fotball, håndball, innebandy og allidrett. Alle aktivitetene finner sted i Prinsdal idrettspark (Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo). For nye medlemmer koster det kun kr 150,- i medlemskap ut året uavhengig av hvor mange idretter man ønsker å være med på. Vi håper så mange som mulig vil prøve ut aktivitetene våre, og det går fint å drive med flere idretter samtidig for de som ønsker det. Her er en oversikt over treningstider til de ulike aktivitetene:

Spørsmål?
Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål.
Kontakt Martin Jansrud på e-post dagligleder@hauketoif.no eller telefon 941 98 449.

Fotball for barn født i 2018

Postet av Hauketo IF den 20. Aug 2024

Vi ønsker alle gutter og jenter født i 2018 velkommen til å prøve fotball hos oss i Hauketo IF.

Gutter
For guttene vil første trening være mandag 26. august fra kl. 17 til 18 på Prinsdal kunstgress (Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo). Samtidig som barna trener vil det være et foreldremøte i klubbrommet i Prinsdalshallen. Det er allerede mulig å melde seg inn i lagets Spond-gruppe: https://group.spond.com/QRIWY

Jenter
For jentene er fotballtilbudet allerede i gang sammen med 2016- og 2017-årgangen. Laget skal fremover trene på onsdager fra kl. 17 til 18 på Prinsdal kunstgress. Det er bare å møte opp å prøve!

Bli med i lagets Spond-gruppe her: https://group.spond.com/EKUAY

Pris
For nye medlemmer koster det kun en halv medlemskontingent på kr 150,- ut året. Du kan også være med på de andre aktivitetstilbudene våre uten flere kostnader.

Spørsmål?
Har du spørsmål kan du ta kontakt med Martin Jansrud på e-post dagligleder@hauketoif.no eller telefon 941 98 449.

Velkommen til HIF!

J2016-18 under Playmakers-turneringen hos Grei i juni.

Allidrett på mandager kl. 17

Postet av Hauketo IF den 19. Aug 2024

Vi starter opp igjen med allidrett for barn fra 4 til 6 år på mandager i Prinsdalshallen kl. 17 til 18. Allidrett er et tilbud til barn som ønsker å prøve ulike idretter og ha det gøy sammen med andre barn i en aktiv og inkluderende setting. Det er bare å møte opp å bli med på en økt preget av lek og moro! Dette er en flott mulighet til å lære nye ferdigheter og bli kjent med andre barn i nærmiljøet. Første trening etter sommeren er mandag 19. august.

Ta med innesko og drikkeflaske.

Trenere på allidretten i 2024/25-sesongen er Mathilde Munoz og Kai Hall.

Det koster kun kr 150,- i medlemskap ut året for nye medlemmer. Les mer om medlemskontingent og treningsavgift her.

Du kan melde på ditt barn ved å bli med i denne Spond-gruppen: https://group.spond.com/HMSHW

Vi håper å se mange glade og aktive barn i Prinsdalshallen på mandager kl. 17 fremover!