Informasjon om treningsavgift og medlemskontingent

Postet av Hauketo IF den 14. Mar 2023

Treningsavgifter og medlemskontingenter for 2023 blitt sendt ut til våre medlemmer den siste tiden. I den forbindelse har det dukket opp ulike spørsmål knyttet til dette.

Medlemskontingent
Alle som skal drive idrett i regi av Hauketo IF må være medlem. Klubbmedlemskap gjelder fra 1.januar og ut kalenderåret. For nye medlemmer faktureres denne fortløpende gjennom året. Medlemskontingenten er delt inn i tre ulike kategorier:
- Klubbmedlemskap junior (t.o.m det kalenderåret en fyller 17 år): kr 300,-
- Klubbmedlemskap senior (fra det kalenderåret en fyller 18 år): kr 500,-
- Familiemedlemskap: kr 200,-

Familiemedlemskap gjelder for min tre og maks fem familiemedlemmer i klubben. Prisen på kr 200,- er per medlem. Har du mellom tre og fem familiemedlemmer i klubben, men er ikke registret med familiemedlemskap kan dette søkes om HER.

Noen har opplevd at noen familiemedlemmer får betalingskrav med familiemedlemskap og noen uten. Årsaken til dette er at de uten ikke er registrert med familiemedlemskap i våre systemer. Er dette tilfelle hos deg kan du ta kontakt ved kontaktinformasjonen nederst.

Treningsavgift
I tillegg til klubbmedlemskap betaler man gruppemedlemskap etter hvilke idretter man ønsker å delta på.
Treningsavgiftene faktureres i starten av hver sesong og deretter fortløpende for nye medlemmer.

Mer informasjon om treningsavgift og medlemskontingent finner du HER.

Spørsmål?
Har du spørsmål rundt dette kan Martin Jansrud kontaktes på e-post daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no eller telefon 941 98 449.