Masse kampaktivitet denne uka

Postet av Hauketo IF den 14. Okt 2022

En ny uke står for tur, og denne er full av kampaktivitet hos oss både på kunstgresset og i hallen.

Siste seriekamp for a-laget
Hauketos seniorlag spiller på onsdag kl. 20:15 sin siste seriekamp for året. Etter 17 spilte kamper ligger a-laget på en tredjeplass på tabellen i sin 6. divisjonsavdeling. I forrige kamp møtte de Grei 2 borte, og grønntrøyene dro hjem til Hauketo med tre poeng i bagasjen etter en 2-1-seier. På motsatt banehalvdel onsdag venter nedrykksklare Dynamo Mjøsa.

G16 jakter ny trepoenger
G16-laget jakter en ny trepoenger etter en kruttsterk 8-3 seier borte mot Lille Tøyen i forrige uke. På tirsdag kl. 20:30 møter trener Anders Nilsen og mannskapet hans tabellnabo Nesodden 2 hjemme på kunstgresset vårt.

Toppkamp for G14
På torsdag kl. 20:30 er det duket for toppkamp på Prinsdal kunstgress for våre unge og lovende 14-åringer. Laget ligger i skrivende stund på en andreplass på tabellen med like mange poeng som serieleder KFUM 2. På torsdag er motstander Kolbotn 2 som ligger på plassen bak Hauketo med tre poeng mindre.

Håndballkamper i Prinsdalshallen
Det er ikke bare på kunstgresset det skjer ting denne uka. På søndag er det duket for to håndballkamper for J2010/11 i Prinsdalshallen. Kl. 11:00 er Kolbotn motstander, mens kl. 12:55 er det Oppegård som venter på motsatt banehalvdel for våre håndballjenter.

Øvrige kamper denne uka
Utover de overnevnte kampene er det også mer å glede seg til på Prinsdal kunstgress denne uka:

• Mandag, kl. 21:00: Hauketo M48 mot Oppsal.
  • Tirsdag, kl. 18:00: Hauketo G9 mot Nordstrand.
  • Onsdag, kl. 19:10: Hauketo G11 mot Ski.
  • Torsdag, kl. 18:00: Hauketo G8 mot Ski.

Møt opp og støtt våre lag til seier. Kiosken er åpen!