Medlemskontingent for 2020 sendes ut i uke 22/23

Postet av Hauketo IF den 29. Mai 2020

Medlemskontingent 2020 sendes ut denne uken 22/23

Etter Årsmøte den 25.05.2020 ble det besluttet å senke enkelt av medlemskontingenten. Se medlemskontingenten 2020 under.

I løpet av uke 22/23 sender vi ut faktura for medlemskontingenten 2020 til alle våre medlemmer. Du får fakturaene som en link på epost, og den ligger i din profil på hjemmesiden til Hauketo IF.
Du får også en sms om at du har mottatt en faktura fra oss. Sliter du med å betale? Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning!

Årsmøtet bemerker at HIF skal være en breddeklubb som er et lavterskeltilbud.

Medlemskontingenten 2020.

TypeBeløpKommentar
Junior
Kr. 300,00 *)
 t.o.m det kalenderåret en fyller 17 år
Senior
Kr. 500,00 *)fra det kalenderår en fyller 18 år
Kr. 200,00 pr. medlem *)Failiemedlskap gjelder for min 3 og maks 5 medlemmer
Støttemedlem
Kr. 150,00 *)

*) Alle blir belaste med et gebyr for Faktura/KID-innbetaling koster: 14kr og/eller VISA/Mastercard betaling via DIBS koster: 4% + 10kr

Regne eksempel: Arne blir sendt en medlemskontingent på kr 250,- av klubben sin. Han kan velge å betale 264kr (250 + 14) via nettbank, eller bruke DIBS og betale 270kr (250*1.04 + 10)
Uavhengig av hva Arne velger mottar klubben hans 250kr.

Hjelp(video) til betaling av medlemskontigenten eller aktivitetsavgift/treningsavgift finner du her.

Mer info finner om medlemskontingenten finner du her

I tillegg til medlemsavgift, krever hver idrettsgruppe inn aktivitetsavgift/treningsavgift.

Aktivitetsavgift/treningsavgift Fotball og Håndball.

Utover medlemskontigent betaler hvert medlem (barn/ungdom/senior) en avgift til laget man spiller på. Årsmøtet gir lagene fullmakt til å bestemme treningsavgiftene, og til at lagene i håndball og fotball blir enige i sine respektive sportslige utvalg om hvordan dette koordineres. Årsmøtet bemerker at HIF skal være en breddeklubb som er et lavterskeltilbud.

Ettersom Norge er under covid-19 så er det opptil hver lag/sportslige utvalg å besteme om det skal betaltes for full eller rabatt på aktivitetsavgift/treningsavgift

Hva dekker aktivitetsavgift/treningsavgift

Aktivitetsavgiften skal dekke deltagelse på cuper, drakter, diverse utstyr og ev. lønn til trenere som ev. blir leid inn.