Hauketo IF Allidrett

Allidrett er et tilbud til barn i alderen 4 - 6 år. Allidrett vil si at man forsøker å være innom forskjellig type idrettsgrener gjennom sesongen Allidrett er preget av mye lek og moro.
Tilbudet er allsidig aktivitet hvor man er innom mange forskjellige idretter så langt det lar seg gjøre med barnegruppen. Alt er i samsvar med Norges Idrettsforbunds Lover og Regler for idrettsskole/barneidrett.

Hauketo Idrettsforening ble etablert i 1927. Vi skal kjennetegnes ved å være et idrettslag for alle med sterk lokaltilhørighet og gir et godt tilbud til barn, ungdom og voksne.

Allidrett | Ballskole | Fotball | Håndball | Innebandy | Orientering

SISTE NYHETER FRA ALLIDRETT

BLI MEDLEM

Viktig Linker

Spotslig Utvalg(SU)

Grasrotandel

HAUKETO
IDRETTSFORENING

Bli grasrotgiver i dag! Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS "Grasrotandelen 979781644" til 60000

Ingen fremtidige arrangementer ble funnet.

Hauketo Idrettsforening

A: Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo