Så kult at du vil bli medlem i Hauketo Idrettsforening.
For at det skal være så enkelt som mulig for deg, vil vi gjerne gå igjennom et par ting.

Det første du skal gjøre hvis du eller dine håpefulle ønsker å starte med en idrett hos oss er å kontakte laglederen på det aktuelle laget.
For å finne kontaktinfo til riktig lagleder går du på menyen “Våre lag og idretter”. Deretter klikker du deg frem til ønsket idrett og riktig kull. I kontaktlisten vil du da se hvem som står oppført som lagleder og det er bare å ta kontakt.

Deretter er det bra om du kanskje tester det ut litt og ser om det er noe du eller dine synes er kjekt.

Når du etter å ha vært med på et par tre treninger fremdeles smiler fra øre til øre og ikke kan vente til neste trening er det på tide å tegne et medlemsskap.

Norges Idrettsforbund har sagt at man skal skille mellom klubbmedlemskap og treningsavgift. Derfor har Hauketo IF valgt å gjøre akkurat det.

Klubbmedlemskap og treningsavgift
For å drive organisert idrett eller aktivitet i regi av idrettslaget kreves det et klubbmedlemskap og treningsavgift.
Gjeldende satser for klubbmedlemskap og treningsavgift finnes her

Klikk her for å melde deg inn i Hauketo IF

NYTTIGE LINKER