Reservasjon av klubbrommet

Klubbrommet kan fritt benyttes av HIF sine lag til møter og avsluttinger. Det skal foretas en reservasjon av rommet i kalenderen nedenfor. Alle styremedlemmer, tillitsvalgte, trenere, lagledere og foreldrekontakter skal kunne reservere rommet.

Har du ikke bruker og passord ta kontakt med Bjørn Persson på e-post hauketo.if.kasserer[at]gmail.com

For å legge inn nytt møte klikk på Google kalenderknappen nederst til høyre og logg det inn.
Legg inn hva møte gjelder og gruppe/lag i tittelen og kontaktperson mm. i beskrivelsesfeltet.

Ikke benytt deg av heldags aktivitet da denne bare vises i toppen av kalenderen og det vil se ut som det er ledig.

Leie av klubbrom

Forespørsel om leie gjøres ved å fylle ut skjema på siden "leie av klubbrom". På den siden står også de detaljerte vilkårene for leie.
Forespørsel på SMS blir ikke behandlet.

Kontaktperson:     daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no

Klubbrommet kan leies av medlemmer og privatpersoner

Leiepris for medlemmer:

Leiepris pr. time kr. 200,-
  Leiepris 3 - 8 timer kr. 500,-
  Leiepris over 8 timer kr. 750,-
  Leiepris over 8 timer med reservasjon kvelden før for klargjøring kr. 1000,-

Tillitsvalgte i styrene i HIF kan om klubbrommet ikke er i bruk låne dette uten kostnad.

Ulønnede trenere/lagledere gis en rabatt på 50%

Leiepris for ikke-medlemmer:

Leiepris inntil 8 timer kr. 1500,-

Leiepris over 8 timer kr. 2000,-

Ekstra ved reservasjon kvelden i forveien for klargjøring: + kr 400,-

Betaling til VIPPS nr 25729 før nøkkelkort utleveres.

Ved leie av klubbrommet skal det etter bruk, ryddes og evt. om nødvendig vaskes, det skal ikke stå igjen søppel eller annet i lokalet. Benyttes tallerkener, kopper, glass og bestikk skal dette settes i oppvaskmaskinen og den skal settes i gang slik at det er rent.
Kabler til lydanlegget og prosjektor skal ikke kobles fra.

Bruk av åpen ild som stearinlys og fakler er ikke tillatt.