Kontrakt
Klubbrommet til Hauketo IF kan leies av både medlemmer og ikke-medlemmer når det ikke er i konflikt med andre aktiviteter i Hauketo IF regi.
Nøkler hentes etter avtale, og leveres tilbake senest to dager etter arrangementet.
Regler for
utleie:
1. Leietaker besørger vask. Hvis lokalene trenger vask eller annet etterarbeid som for eksempel kast av søppel, vask av kaffetrakter, kopper, bestikk etc. blir leietaker fakturert for kr. 1.000,- i
etterkant av leien.
2. Leietaker
er ansvarlig at man ikke overskrider maks tillatt antall personer, 30 stk i
klubbrommet.
3. Oppvaskmaskinen skal tømmes og
slås av.
4. Bestikk og servise har faste plasser i
skuffer og skap. Disse skal brukes.
5. Søppel skal bæres ut i containere på parkeringsplassen. Det skal også
ryddes søppel rundt husveggene.
6. Arrangementet må være ferdig innen kl. 21:00 hvis ikke annet er avtalt.
7. Ved utløsning av alarm må leietaker betale kr. 3000,-
8. Leietaker er økonomisk ansvarlig for brekkasje,
hærverk og reparasjoner som skyldes uforsvarlig bruk. Husk å behandle bygget
med respekt.
9. Se og lær branninstruks, den er å regne som del av utleie-reglementet.
10. Det er ikke
tillatt å nyte alkohol eller røyke i Hauketo IF sine lokaler
11. Leietaker er selv ansvarlig for egne verdisaker og ting som oppbevares
i Hauketo IF sine lokaler, og vil ikke bli erstattet av Hauketo IF.
12. Leietaker
er ansvarlig for at ikke uvedkommende kommer inn under arrangementet, samt at
alle dører og vinduer lukkes og låses etter bruk.
13.Dersom man
ønsker å ha ytterdørene åpne under arrangementet SKAL det være dørvakt ved
døren. Dører som ikke er under oppsyn SKAL være LÅST.
For leietager
--------------------------------------------------------------------- Oslo / -