Prinsdal Kunstgress

Prinsdal idrettspark er hovedarenaen til Hauketo IF Fotball. Prinsdal idrettspark eies av Oslo kommune og er et kommunalt anlegg. All brukstid mellom kl. 08:00 og 15:00 fordeles av Bymiljøetaten. Oslo idrettskrets fordeler all brukstid til terminfestede kamper og trening etter kl. 15.00 og i helgene. Terminlistene blir satt opp av særkretsene.

Prinsdal idrettspark består av tre fotballbaner som drives av Hauketo idrettsforening.

Fasiliteter

Tre fotballbaner av typen

• 11-er med kunstgress
  •  11-er med grusdekke
  •  7-er med grusdekke

På vinterstid har vi naturisbane. Isleggingen starter 1. desember hvis været tillater det. For at banen skal bli islagt, må det være minusgrader over tid. Ved langvarig mildvær vil det ikke bli lagt is. Hvis isen smelter må den bygges på nytt.

Parkering
Parkering skjer ved Prinsdalhallen. Vi oppfordrer alle til å gå eller sykle til trening og kamp.

Det er hjertestarter i gangen i Prinsdalhallen/Klubbromet.

• 11`er kunstgress med undervarme
• Garderober (bruke Prinsdalhallen)
• Lysanlegg
• Kiosk (tilknytting Prinsdalhallen (normalt åpent i kampsesongen)

Tilknyttet banen ligger også klubbrommet og Prinsdalhallen til Hauketo IF

BLI MEDLEM

Viktig Linker

Grasrotandel

HAUKETO
IDRETTSFORENING

Bli grasrotgiver i dag! Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS <Grasrotandelen 979781644> til 60000

Ingen fremtidige arrangementer ble funnet.

Hauketo Idrettsforening

Adresse: Øvre Prinsdals vei 62, 1263 Oslo