Fotballaktivitet for jenter født 2016-2018

Postet av Hauketo IF den 20. Mar 2024

Mandag 8. april starter Hauketo IF opp med fotballaktivitet for jenter født 2016-2018.

De første åtte ukene vil gjennomføres gjennom rekrutteringsprogrammet UEFA Playmakers. Dette programmet er utviklet for jenter i den aktuelle alderen, og målet er å introdusere de yngste jentene for fotball gjennom gode treningsøkter der ulike Disneykarakterer tas aktivt i bruk. Etter disse åtte ukene vil tilbudet gå over til ordinær fotballaktivitet. Trenere for tilbudet er de unge lokale jentene Danya Elbarkani og Destiny Ndzimande som har fått bra opplæring i forkant.

Vi oppfordrer alle jenter født 2016-2018 til å være med å prøve. Det er også lagt til rette for at det kan kombineres med de andre aktivitetene vi tilbyr i klubben.

Påmelding skjer ved å bli med i denne Spond-gruppen: https://group.spond.com/EKUAY eller send en e-post til daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no