Vil du være med å bidra i Hauketo IF?

Postet av Hauketo IF den 25. Jan 2021

Hauketo IF er drevet på frivillig basis av i hovedsak foreldre til medlemmer i klubben.

I mars i år er flere av styremedlemmene ferdig med sin periode på 2 år, og det er derfor flere plasser i styret som må fylles.

Styret har en viktig rolle i å tilrettelegge for aktivitet og positiv utvikling. Idrettslaget har en sunn økonomi, og har vært godt drevet gjennom flere år.

DET BEHØVES NOEN TIL Å UTFØRE DET VIKTIGE ARBEIDET

Idrettslaget vårt betyr mye for barn og unge i dalen, og skal vi videreføre det viktige arbeidet vi har på gang, trenger vi nettopp deg! Å sitte i styret i Hauketo IF er hverken vanskelig eller veldig krevende, man får god hjelp av de andre i styret, og man lærer underveis. I tillegg finnes det kursmuligheter for de som ønsker det.

Oppgaver i klubben spenner fra praktiske ukentlige gjøremål til langsiktig strategisk planlegging, så her vil det være noe for alle.

Kunne du tenke deg å ta et verv i klubben hvor du får være med å påvirke klubbens fremtid, da er det fint om du tar kontakt med valgkomiteen v/ Øystein Evensen på tlf. 984 04 004.

Årsmøte i klubben er 15. mars kl. 18:00.

Dagens hovedstyre:

Styreleder: Rikard Munoz - på valg