Handledager hos Torshov Sport 22. - 28. april

Postet av Hauketo IF den 16. Apr 2024

Velkommen til handledager hos Torshov Sport i butikk og på nett.

Gode tilbud hele uken:
- 25% rabatt på årets klubbkolleksjon
- 20-50% rabatt på fotballsko, fotballutstyr, løpesko og treningsklær

Årets klubbkolleksjon: https://www.torshovsport.no/klubbservice/klubbkolleksjoner/oslo/hauketo-if

Besøk oss:
Torshov Sport Fotball, Sandakerveien 35 B, 0477 Oslo
Åpningstider: mandag - torsdag 10.00-19.00, fredag 10.00-18.00 og lørdag 10.00-17.00

Rabattkoden HAUKETO gir 20% rabatt på ordinære fotball- og løpevarer i nettbutikken (noen unntak).
Klubbkolleksjonen har ferdig rabatterte tilbudspriser på nett.

Se utvalget her:

Fotballaktivitet for jenter født 2016-2018

Postet av Hauketo IF den 20. Mar 2024

Mandag 8. april starter Hauketo IF opp med fotballaktivitet for jenter født 2016-2018.

De første åtte ukene vil gjennomføres gjennom rekrutteringsprogrammet UEFA Playmakers. Dette programmet er utviklet for jenter i den aktuelle alderen, og målet er å introdusere de yngste jentene for fotball gjennom gode treningsøkter der ulike Disneykarakterer tas aktivt i bruk. Etter disse åtte ukene vil tilbudet gå over til ordinær fotballaktivitet. Trenere for tilbudet er de unge lokale jentene Danya Elbarkani og Destiny Ndzimande som har fått bra opplæring i forkant.

Vi oppfordrer alle jenter født 2016-2018 til å være med å prøve. Det er også lagt til rette for at det kan kombineres med de andre aktivitetene vi tilbyr i klubben.

Påmelding skjer ved å bli med i denne Spond-gruppen: https://group.spond.com/EKUAY eller send en e-post til daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no

Camp Hauketo i uke 26 og 33

Postet av Hauketo IF den 8. Mar 2024

Camp Hauketo ble i fjor en stor suksess med godt over 200 deltakende barn som fikk oppleve to uker fylt med glede og mange forskjellige aktiviteter. I år arrangerer vi også Camp Hauketo i uke 26 og uke 33, og vi gleder oss til å ønske enda flere barn velkommen til sommerens store høydepunkt.

Camp Hauketo er for barn mellom 6 og 12 år, og arrangeres i Prinsdal idrettspark. Mer informasjon om disse to ukene og påmelding vil komme på våre kanaler i løpet av april. Følg oss på Facebook og Instagram.

Les oppsummering av fjorårets Camp Hauketo her: Oppsummering av Camp Hauketo 2023

Har du spørsmål kan du kontakte daglig leder Martin Jansrud på daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no

Ny klubbkolleksjon er klar

Postet av Hauketo IF den 19. Feb 2024

Årets klubbkolleksjon er nå tilgjengelig i nettbutikken og i fotballbutikken på Torshov i Oslo. Medlemmer av Hauketo IF får 20% rabatt på klubbkolleksjonen. Se og bestill Hauketo IF-produkter her: Hauketo IF | Klubbkolleksjon | Torshov Sport - Torshov Sport

Rabatt i butikk og på nett
Medlemmer i Hauketo IF får også rabatt på andre varer hos Torshov Sport: 15% på fotball, håndball og innebandyrelatert utstyr samt 10 % på øvrig sortiment (noen få unntak). Benytt rabattkoden HAUKETO i nettbutikken når du handler. Se utvalget i nettbutikken: Torshov Sport | www.torshovsport.no - Torshov Sport

Vil du bidra i Hauketo IF sitt hovedstyre?

Postet av Hauketo IF den 14. Feb 2024

Hauketo IF søker nye engasjerte og motiverte personer som ønsker å bidra i klubbens styre.

I styret i Hauketo IF vil du ha muligheten til å påvirke klubbens utvikling og bidra til å skape et godt idrettsmiljø for barn og unge i lokalmiljøet. Det er ikke nødvendig med kunnskap om aktivitetene, men et engasjement for klubben, barn, ungdom eller nærområdet kommer godt med.

Oppgavene i styret vil ikke kreve mye av din tid, men det innebærer å delta på månedlige styremøter, bidra i beslutningsprosesser og være med på å planlegge og gjennomføre ulike aktiviteter og arrangementer i klubben. I tillegg vil du få muligheten til å samarbeide tett med andre frivillige og bygge nettverk i idrettsmiljøet. Så, hvis du ønsker å være med på å forme Hauketo IF og skape gode opplevelser for barn og unge, ikke nøl med å melde din interesse.

Forslag på kandidat sendes på e-post til daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no.
Frist er 28. februar, og vi jobber fortløpende med alle kandidater.

Spørsmål kan også sendes til overnevnte e-post eller på telefon 941 98 449.