Kontigent Hauketo IF

Medlemskontingenten bidrar til driften av Hauketo Idrettsforening, idrettshallen og fotballbanene. Medlemskontingenten er obligatorisk for alle aktive i klubben og dekker bl.a forsikring i Idrettforbundet. Medlemskontigent må alle medlemmer betale for å kunne trene i HIF Fotball.

Medlemskontingenten danner også grunnlaget for hodestøtte fra Idrettsforbundet som betyr at klubben får økonomisk støtte fra Idrettsforbundet. Støtten beregnes etter antall medlemmer under 25 år som har betalt medlemskontingent. HIF ser gjerne at hele familien registreres i et eventuelt familiemedlemskap.

Junior................ kr. 400,- t.o.m det kalenderåret en fyller 16 år og pensjonister

Senior............... kr. 500,- fra det kalenderår en fyller 17 år

Familie.............. kr. 900,- for medlemmer som på samme adresse.

Støttemeldem... kr. 150,- for de som ikke er aktive, men vi støtte HIF

I tillegg til medlemsavgift, krever hver idrettsgruppe inn aktivitetsavgift. Ved innmelding fra August er medlemskontingentet redusert med 50%, gjelder ikke støttemedlemskap.

Vi bruker minidrett for at du enkelt skal kunne betale medlemskontigent. På denne linken kan du logge deg inn og betale medlemskontigent for HIF.

Hva gjør du dersom skaden har skjedd?denne siden kan du lese mer om hvordan du skal gå frem ved skade etter trening eller kamp.

Aktivitetsavgift

Utover medlemskontigent betaler hvert medlem (barn/ungdom/senior) en avgift til laget man spiller på. Det er lagene selv som bestemmer avgiften men det varierer fra 500 til 1500 pr. år. Avgiften bestemmes av laget og foreldregruppen. Aktivitetsavgiften skal dekke deltagelse på cuper, drakter, diverse utstyr og ev. lønn til trenere som ev. blir leid inn.