Litt info om Jenter 2006 laget.

Postet av Hauketo IF - Håndball den 27. Jan 2015

Laget består nå av ca. 15 jenter som trener en gang i uka og spiller cuper og minirunder. Kari Fjeldsrud har i år tatt over som hovedtrener for jentene. I tillegg får Kari hjelp av et par foreldre til å gjennomføre treningene.

Sesongen startet med Ski-cup allerede i august. Dette var jentenes første cup, slik at spenningen var stor til 4 kamper i Sofiemyrhallen på Kolbotn. Kampene gikk bra og jentene fikk premie. Det fristet til gjentagelse.

Senere på høsten har det blitt 2 minirunder, en på Siggerud og en på Holmlia. Det merkes stor fremgang og jentene synes det er gøy å spille kamper. Kampene blir spilt mot lag i nærområdet.

I tillegg fikk laget prøvd seg med å spille sammen med de større jentene på aktivitetsdagen til Hauketo i høst.

Det planlegges ytterlige 3 minirunder vinteren 2015, og kanskje en cup på vårparten.