Hauketo IF inviterer til innecup i fotball

Postet av Hauketo IF den 27. Jan 2018

Hauketo IF inviterer til innecup i fotball for aldersgruppen 7 år (f.2011) til 13 år (f.2005) vårsesongen 2018. Cupen arrangeres i Prinsdalshallen to lørdager:

• 10. februar
  • 10. mars

Det vil først spilles to kamper samtidig for de yngste (7-9 år). Hvert lag spiller med 5 spillere + keeper. Det spilles på tvers av håndballbanen med små håndballmål og med vant på langsidene. Deretter spiller de eldre (10-13 år) over hele banen, der hvert lag stiller med 6 spillere + keeper.

Hver klubb kan stille med 2 lag i hver aldersklasse. Vi har ingen grense for hvor mange som stiller pr. lag, men vi må få tilsendt en navneliste over alle på laget. Gutter og jenter spiller på samme lag.

Pris pr. lag for to lørdager er kr. 250,-. Faktura vil bli sendt samlet til klubben etter påmelding.

Alle spillere får deltagerpremie etter endt cup (10.mars).

Påmelding

Last ned dette påmeldingsskjemaet - HIF Innecup 2018 og send påmelding på mail til:  saleban.1995@gmail.com