Åpen dag 4. mai

Postet av Hauketo IF den 23. Apr 2024

Lørdag 4. mai inviterer Hauketo IF til åpen dag i Prinsdal idrettspark. Alle medlemmer, familie og venner er hjertelig velkommen. Det vil bli mange gøyale aktiviteter for barn og unge som hoppeslott, ansiktsmaling, bobleball og det vil også i år komme en ballongartist. Det vil også være salg av klubbtøy. Kiosken vil være åpen og det vil bli salg av grillmat. Arrangementet starter klokken 12.

Velkommen skal du være!

Handledager hos Torshov Sport 22. - 28. april

Postet av Hauketo IF den 16. Apr 2024

Velkommen til handledager hos Torshov Sport i butikk og på nett.

Gode tilbud hele uken:
- 25% rabatt på årets klubbkolleksjon
- 20-50% rabatt på fotballsko, fotballutstyr, løpesko og treningsklær

Årets klubbkolleksjon: https://www.torshovsport.no/klubbservice/klubbkolleksjoner/oslo/hauketo-if

Besøk oss:
Torshov Sport Fotball, Sandakerveien 35 B, 0477 Oslo
Åpningstider: mandag - torsdag 10.00-19.00, fredag 10.00-18.00 og lørdag 10.00-17.00

Rabattkoden HAUKETO gir 20% rabatt på ordinære fotball- og løpevarer i nettbutikken (noen unntak).
Klubbkolleksjonen har ferdig rabatterte tilbudspriser på nett.

Se utvalget her:

Fotballaktivitet for jenter født 2016-2018

Postet av Hauketo IF den 20. Mar 2024

Mandag 8. april starter Hauketo IF opp med fotballaktivitet for jenter født 2016-2018.

De første åtte ukene vil gjennomføres gjennom rekrutteringsprogrammet UEFA Playmakers. Dette programmet er utviklet for jenter i den aktuelle alderen, og målet er å introdusere de yngste jentene for fotball gjennom gode treningsøkter der ulike Disneykarakterer tas aktivt i bruk. Etter disse åtte ukene vil tilbudet gå over til ordinær fotballaktivitet. Trenere for tilbudet er de unge lokale jentene Danya Elbarkani og Destiny Ndzimande som har fått bra opplæring i forkant.

Vi oppfordrer alle jenter født 2016-2018 til å være med å prøve. Det er også lagt til rette for at det kan kombineres med de andre aktivitetene vi tilbyr i klubben.

Påmelding skjer ved å bli med i denne Spond-gruppen: https://group.spond.com/EKUAY eller send en e-post til daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no

Camp Hauketo i uke 26 og 33

Postet av Hauketo IF den 8. Mar 2024

Camp Hauketo ble i fjor en stor suksess med godt over 200 deltakende barn som fikk oppleve to uker fylt med glede og mange forskjellige aktiviteter. I år arrangerer vi også Camp Hauketo i uke 26 og uke 33, og vi gleder oss til å ønske enda flere barn velkommen til sommerens store høydepunkt.

Camp Hauketo er for barn mellom 6 og 12 år, og arrangeres i Prinsdal idrettspark. Mer informasjon om disse to ukene og påmelding vil komme på våre kanaler i løpet av april. Følg oss på Facebook og Instagram.

Les oppsummering av fjorårets Camp Hauketo her: Oppsummering av Camp Hauketo 2023

Har du spørsmål kan du kontakte daglig leder Martin Jansrud på daglig.leder.hauketoif@klubbkontor.no

Ny klubbkolleksjon er klar

Postet av Hauketo IF den 19. Feb 2024